Прайс-лист на юридичні послуги

ПРАЙС-ЛИСТ НА ЮРИДИЧНІ ПОСЛУГИ

Консультаційна робота, аналіз правовідносин або законодавства

Назва послугиОдиниця розрахункуВартість, грн
Усна консультація юрисконсульта з господарських питань (до 1 години)1 консультація500.00
Усна консультація юрисконсульта з господарських питань (до 2 годин)1 консультація700.00
Надання консультаційних послуг у вигляді проведення семінару з 2 взаємопов’язаних питань1 семінар (до 4 годин)2 200.00
Погодинна робота з документами (складання договорів, вивчення документів тощо)1 година400.00
Юридичний висновок (письмова консультація) – за 1 питання з однієї галузі права або одного зобов’язання1 висновоквід 950.00
Підготовка та оформлення документів правового характеру, не вказаних окремо в цих тарифах: заяв, скарг, запитів, вимог та відповідей на них ( до 2 аркушів тексту формату А4)
(Виняток: документи досудового або судового провадження за ЦПК, ГПК, КАС, КПК, КУПП, ПКУ; письмові правочини тощо)
від 1 документу350.00
Супровід при перевірках діяльності підприємства контролюючими органами1 перевірка (до 5 р. д.)5 500.00
1 перевірка (до 10 р. д.)10 000.00
1 перевірка (до 15 р. д.)15 000.00
Послуги, що надаються у відрядженні:
• Київський р-н: до вартості тарифу додається сума 500,00 грн.
• В Київській області: до вартості тарифу додається сума добових з розрахунку 800,00 грн/доба та вартість проїзних білетів.
• За межі Київської області: до вартості тарифу додається сума добових з розрахунку 2500,00 грн/доба та вартість проїзних білетів.

Організація договірної роботи на підприємстві

Назва послугиКількістьВартість, грн
Надання цивільно-правового договору "зразок"(мінімальні істотні умови за законом) з урахуванням мінімальних побажань замовника щодо істотних умов договору (до 3 сторінок тексту формату А4)1 договір850.00
Підготовка господарського  договору "стандарт"(істотні умови, передбачені Цивільним або Господарським кодексом) з урахуванням побажань та вимог замовника (до 3 сторінок тексту формату А4)1 договір1 500.00
Підготовка господарського  договору "ексклюзив"з урахуванням всіх побажання та вимог замовника та викладенням в договорі схеми роботи по угоді, щодо якої складається договір (до 8 сторінок тексту формату А4)1 договір2 500.00
Підготовка зовнішньоекономічного договору, контракту (згідно з міжнародним приватним правом про вибір права України) з урахуванням побажань та вимог замовника1 договірдоговірна
Юридична експертиза договору або іншого документа з наданням письмового звіту1 документ1500.00
Підготовка протоколу розбіжностей з вказівками конкретних зауважень, істотних умов, пунктів договору, з якими не згодний замовник, відгук на протокол розбіжностей іншої сторони1 протоколвід 850.00
Аналіз і складання схеми роботи з контрагентами, розробка договірної схеми роботи-від 4 500.00
Участь у переговорах замовника1 участь800.00/година
Супровід проекту (участь юриста в розробці комерційного проекту, бізнес-схем або нового напрямку діяльності)1 новий напрямоквід 6 000.00
Підготовка протоколу переговорів  (погодинно, але не менше ніж за тарифом)1 протокол500.00/година
Послуги, що надаються у відрядженні:
• Київський р-н: до вартості тарифу додається сума 500,00 грн.
• В Київській області: до вартості тарифу додається сума добових з розрахунку 800,00 грн/доба та вартість проїзних білетів.
• За межі Київської області: до вартості тарифу додається сума добових з розрахунку 2500,00 грн/доба та вартість проїзних білетів.

Досудове, судове супроводження бізнесу

НАЙМЕНУВАННЯ ПОСЛУГИОдиниця розрахункуВартість послуги, грн
Організація та ведення досудової роботи
Заперечення на акт перевірки податкового органу1 документ900.00
Первинна скарга на податкове повідомлення-рішення  за ПКУ (складання проекту з додатками, розрахунками, поясненнями тощо) – за 1 вимогу1 документ1 250.00
Повторна скарга на податкове повідомлення-рішення  (за умови складання первинної) або за кожне оскаржуване питання первинної скарги1 скарга1 000.00
Інші досудові скарги щодо суб’єктів владних повноважень (складання проекту документа реагування на вимогу, рішення, постанову, припис, подання тощо, суб’єктів владних повноважень, крім судів) – за 1 оскаржуване питання1 документ1 250.00
Претензії, вимоги (складання проекту претензії або вимоги, відповіді на претензію або вимогу з додатками, розрахунками, поясненнями тощо) – за 1 вимогу1 документ1 500.00
Участь у судовому процесі (представництво в суді) – не в пакеті
Вивчення матеріалів * та інформації, наданих замовником, аналіз законодавства для прийняття рішення про перспективу вирішення спору та про вступ у справу на будь-якій стадії процесу + 1-годинна усна консультація клієнта1 справа1 500.00
Вступ у судове провадження після вивчення матеріалів та інформації, наданих замовником, організація досудової підготовки та збирання доказів (без підготовки процесуальних документів: позовної заяви, відзиву, клопотань тощо)1 справавід 3 500.00
Позовна заява (підготовка позовної заяви або інших заяв, або скарг для відкриття судового провадження, заперечень, відзивів на них – за 1 позовну або іншу вимогу): текст заяви, з копіями доданих документів, з підготовкою письмових додатків, розрахунків, з оформленням сплати судових витрат тощо.
!!! За участі Виконавця у досудовому оскарженні, підготовці претензій – знижка 10%
1 документвід 6 000.00
Апеляційна або касаційна скарга на постанову, рішення або ухвалу суду
!!! За участі Виконавця у попередніх інстанціях – знижка 20%
1 скаргавід 5 000.00
Заперечення, відзив на позовну заяву, апеляційну або касаційну скаргу1 документвід 3 500.00
Письмове пояснення по справі, окремо до будь-якої позовної заяви або відзиву, апеляційної або касаційної скарги1 поясненнявід 2 000.00
Контроль строків оскарження, судових повідомлень (1 інстанція)1 справа1 250.00
Підготовка клопотання про забезпечення позову, про вжиття запобіжних заходів, про забезпечення доказів, про призначення експертизи1 документ1 250.00
Підготовка інших письмових клопотань у судовому провадженні1 документ950.00
Ознайомлення з матеріалами: в судах, правоохоронних органах, інших держаних органах та органах місцевого самоврядування, в закладах експертизи1 справа1 200.00
Представництво в державних органах та перед третіми особами (явка за викликом, візит за необхідності з власної ініціативи замовника)1 участь550.00
Термінове, невідкладне представництво при перевірках державних органів1 участь1 500.00 / 1 день / до 8 годин
Участь у судових засіданнях (представництво в суді)1 участь800.00
ПАКЕТИ ПОСЛУГ: представництво інтересів замовника в суді або перед третіми особами
Пакет послуг "Перша інстанція"
• Вступ у судове провадження після вивчення матеріалів та інформації, наданих замовником, організація досудової підготовки, розробка стратегічної лінії ведення справи
• Підготовка документів щодо збирання або забезпечення доказів
• Підготовка документів щодо забезпечення позову, запобіжних заходів, призначення експертизи або їх оскарження
• Ознайомлення з матеріалами справ або доказами
• Підготовка позовної заяви або відзиву на позовну заяву опонента
• Підготовка письмових пояснень по суті позовних вимог
• Участь у судових засіданнях (представництво в суді, до 2 засідань, крім відряджень**)
• Контроль строків оскарження, судових повідомлень, сплати судових витрат
!!! За участі Виконавця у досудовому оскарженні, підготовці претензій – знижка 10%
* Включаючи оплачену вартість вивчення матеріалів
Майнові споривід 12 000.00
+ 3-10 % від суми позову
(при позитивному вирішенні справи)
Немайновий спорвід 10 000.00
Пакет послуг "Апеляційна інстанція"
• Підготовка апеляційної скарги або відзиву на апеляційну скаргу
• Підготовка документів щодо збирання або забезпечення додаткових доказів
• Участь у судових засіданнях (явка в суд, представництво в суді, до 3 засідань, крім відряджень**)
• Контроль строків оскарження, судових повідомлень, сплати судових витрат
!!! За участі Виконавця у першій інстанції – знижка 20%
* Включаючи оплачену вартість вивчення матеріалів
Майнові споривід 8 000.00
+ 3-10 % від суми позову
(при позитивному вирішенні справи)
Немайновий спорвід 6 500.00
Пакет послуг "Касаційна інстанція"
• Підготовка апеляційної скарги
• Підготовка документів щодо збирання або забезпечення додаткових доказів
• Участь у судових засіданнях (відрядження в суд, 1 засідання)
• Контроль строків оскарження, судових повідомлень, сплати судових витрат
!!! За участі Виконавця у першій інстанції – знижка 20%
* Включаючи оплачену вартість вивчення матеріалів
Майнові споривід 8 000.00
+ 3-10 % від суми позову (при позитивному вирішенні справи)
Немайновий спорвід 6 500.00
Додаткова вимога до будь-якої позовної заяви/зустрічного позову в ході ведення справи в пакеті1 вимога, відзиввід 3 000.00
Супровід виконавчого провадження
Ознайомлення з матеріалами виконавчого провадження1 виїзд по 1справі850.00
Підготовка та супровід виконання виконавчих документів: заява про відкриття виконавчого провадження, заяви, скарги або клопотання у процедурі виконавчого провадження або позасудового виконання судових рішень1 дія650.00
Участь у діях виконавчого провадження (візит в ДВС, розшук, опис майна, торги тощо)1 дія1 000.00
Пакет послуг «Повний супровід виконавчого провадження»1 справавід 12 000.00
+ від 5% до 10% від стягнутої суми
Послуги, що надаються у відрядженні:
• Київський р-н: до вартості тарифу додається сума 500,00 грн.
• В Київській області: до вартості тарифу додається сума добових з розрахунку 800,00 грн/доба та вартість проїзних білетів.
• За межі Київської області: до вартості тарифу додається сума добових з розрахунку 2500,00 грн/доба та вартість проїзних білетів.

Організація кадрової роботи на підприємстві

Назва послугиОдиниця розрахункуВартість, грн
Усна консультація з кадрових питань (до 1 години)1 консультація400.00
Юридичний висновок (письмова консультація) з кадрових питань – одне питання з одній галузі права або одне зобов’язання1 висновоквід 550.00
Надання консультаційних послуг у вигляді проведення семінару (тренінгу) з кадрових питань (в тому числі проведення перевірок з питань дотримання законодавства з праці) - з 2 взаємопов’язаних питань1 семінар (до 4 годин)1 600.00
Складання зразків заяв (на прийняття на роботу, на звільнення, на відпустку) та наказів (на прийняття на роботу, на звільнення, на відпустку тощо)1 документ150.00
Розробка правил внутрішнього трудового розпорядку1 документ500.00
Розробка положення про комерційну таємницю1 документ850.00
Розробка інших внутрішніх правил та процедур клієнта1 документвід 800.00
Розробка кадрової структури клієнта (консультація, складання необхідних документів: протоколів, наказів тощо)-від 1 500.00
Розробка посадової інструкції1 документ350.00
Розробка положення про відділ (департамент і т.п.)1 документ400.00
Розробка трудового договору, договору про повну індивідуальну або колективну відповідальність1 документ150.00
Розробка трудового контракту1 документ350.00
Розробка колективного договору1 документ1 000.00
Послуги, що надаються у відрядженні:
• Київський р-н: до вартості тарифу додається сума 500,00 грн.
• В Київській області: до вартості тарифу додається сума добових з розрахунку 800,00 грн/доба та вартість проїзних білетів.
• За межі Київської області: до вартості тарифу додається сума добових з розрахунку 2500,00 грн/доба та вартість проїзних білетів.

Послуги з бухгалтерскького та податкового обслуговування

ПОСЛУГИ З БУХГАЛТЕРСЬКОГО ТА ПОДАТКОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
1. У вартість комплексного пакету входить:
• відображення господарських операцій в 1С;
• ведення бухгалтерського обліку відповідно національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку та податкового обліку;
• підготовка та здача звітності до контролюючих органів у встановлені законодавством строки;
• складання, виписка, обробка та облік первинної документації;
• складання, виписка, обробка, своєчасна реєстрація в ЄР податкових накладних та РК (для платників ПДВ);
• отримання з ЄР податкових накладних, РК та їх перевірка (для платників ПДВ);
• підготовка та здача декларації з єдиного податку (для платників єдиного податку);
• ведення кадрового обліку, нарахування та облік заробітної плати працівникам (за наявності прийнятих працівників);
• перевірка правильності оформлення отриманих первинних документів;
• надання консультацій в усній формі.
2. Вартість комплексного пакету бухгалтерського та податкового обліку (грн/місяць)

До 5 операцій*

2 000грн/місяць
  • + 250 грн облік заробітної плати за кожного працівника

6-20 операцій

2 500грн/місяць
  • + 250 грн облік заробітної плати за кожного працівника

21-50 операцій

3 500грн/місяць
  • + 250 грн облік заробітної плати за кожного працівника

51-100 операцій

5 000грн/місяць
  • + 250 грн облік заробітної плати за кожного працівника

До 200 операций**

6 000грн/місяць
  • + 250 грн облік заробітної плати за кожного працівника

* Операція – будь-яка господарська операція, проведена в 1С на підставі одного отриманого документу, чи складання та реєстрація податкової накладної.
**Бухгалтерський облік  більше 200 операцій – ціна договірна.
ДОДАТКОВІ ПОЗАПАКЕТНІ ПОСЛУГИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ТА ПОДАТКОВОГО ОБЛІКУ
Найменування послугиВартість, грн/місяць
Розрахунок та облік заробітної плати (ведення 1С з обліку розрахунків по з/п, розрахунок і підготовка відомості з нарахування/виплати авансу та з/п, розрахунок податків та зборів та підготовка платіжних доручень, облік відпусток, лікарняних, складання табелю обліку робочого часу)300.00 / 1 людина
Підготовка довідки для працівника про зайнятість та нараховану заробітну плату150.00 / 1 довідка
Підготовка та подання Повідомлення про прийняття на роботу працівника та подання до відповідної ДПІ400.00
Щомісячна обов’язкова звітність (декларація з ПДВ, № 1-ПВ, № 1-опт тощо)450.00 / 1 звіт
Квартальна обов’язкова звітність (1-ДФ, декларація платника єдиного податку 3 група, № 1-послуги тощо)650.00 / 1 звіт
Річна обов’язкова звітність (декларація платника єдиного податку 1-2 група, декларація платника податку на прибуток тощо)1 350.00 / 1 звіт
Підготовка інших типів звітів, в тому числі для внутрішніх потреб (управлінські звіти)від 1 200.00 / 1 звіт
Проведення інвентаризації900.00/1 день/до 8 год.
Підготовка документів для отримання ключа електронного цифрового підпису500.00
Підготовка пакету документів для отримання або для адміністрування кредитіввід 2 000.00
Підготовка пакету документів для перевіроквід 2 000.00
Підготовка наказу про облікову політику на підприємствівід 1 200.00
Підготовка документів та оформлення РРОвід 2 500.00
Консультаційні усні послуги з питань бухгалтерського та податкового обліку250.00 / 1 година
Послуги, що надаються у відрядженні:
Послуги, що надаються у відрядженні:
• Київський р-н: до вартості тарифу додається сума 500,00 грн.
• В Київській області: до вартості тарифу додається сума добових з розрахунку 800,00 грн/доба та вартість проїзних білетів.
• За межі Київської області: до вартості тарифу додається сума добових з розрахунку 2500,00 грн/доба та вартість проїзних білетів.

ЮРИДИЧНЕ АБОНЕНТСЬКЕ КОМПЛЕКСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ – ТАРИФНІ ПАКЕТИ:

МІКРО-БІЗНЕС

5 000грн/місяць
  • Категорія: фізичні особи – підприємці на єдиному податку та юридичні особи на єдиному податку.Перелік послуг, що надаються в межах даного пакету:
  • усні юридичні консультації в телефонному режимі без обмежень та з будь-яких господарських питань;
  • інформування в усній формі щодо основних змін в законодавстві протягом надання послуги;
  • усна юридична консультація за місцезнаходженням Виконавця (до 6 годин на місяць);
  • складання 1 типового договору (2 аркуші) з мінімальними побажаннями клієнта;
  • представництво в державних органах (1 раз на місяць);
  • надання юридичних консультацій при складанні кадрових документів;
  • щомісячний візит на місцезнаходження або місцем діяльності клієнта (чи в приміщення Виконавця) для правового моніторингу (крім відряджень за межі Києва*).

МАЛИЙ БІЗНЕС

8 000грн/місяць
  • Категорія: фізичні особи – підприємці та юридичні особи.
    Перелік послуг, що надаються в межах даного пакету:
  • усні юридичні консультації в телефонному режимі без обмежень;
  • інформування в усній формі щодо основних змін в законодавстві протягом надання послуги;
  • усна юридична консультація за місцезнаходженням Виконавця (до 6 годин на місяць);
  • складання 1 типового договору (3 аркуші) з мінімальними побажаннями клієнта;
  • складання 1 договору (4 аркуші) із врахуванням усіх побажань клієнта;
  • представництво в державних органах (крім судів) 2 рази на місяць;
  • надання юридичних консультацій при складанні кадрових документів;
  • 2 рази на місяць візит за місцезнаходженням або місцем діяльності клієнта (чи в приміщення Виконавця) для правового моніторингу документів (крім відряджень за межі Києва*).

СЕРЕДНІЙ БІЗНЕС

12 000грн/місяць
  • Категорія: фізичні особи – підприємці (оптова торгівля, мережа магазинів, виробництво тощо) та юридичні особи на загальній системі оподаткування.Перелік послуг, що надаються в межах даного пакету:
  • усні юридичні консультації – без обмежень;
  • письмові юридичні консультації (юридичні довідки, висновки тощо) – до 3 письмових документів;
  • підтримка належного стану юридичної документації;
  • підготовка та супровід укладення договорів (в тому числі участь у переговорах) – до 3 господарських договорів з урахуванням усіх побажань клієнта;
  • ведення претензійної роботи на підприємстві, складання скарг або позовів – до 2 справ на місяць;
  • представництво в суді та державних органах – до 1 разу на місяць;
  • складання кадрової документації, надання консультацій з трудового права;
  • 4 рази на місяць візит за місцезнаходженням або місцем діяльності клієнта (чи в приміщення Виконавця) для правового моніторингу документів (крім відряджень за межі Києва*).

*Послуги, що надаються у відрядженні:

• Київський р-н: до вартості тарифу додається сума 500,00 грн.
• В Київській області: до вартості тарифу додається сума добових з розрахунку 800,00 грн/доба та вартість проїзних білетів.
• За межі Київської області: до вартості тарифу додається сума добових з розрахунку 2500,00 грн/доба та вартість проїзних білетів.

error: Alert: Содержимое страницы защищено!